Férfiak Canada Goose Freestyle Mellény Barna Olcsón

lista kanadai családok

Bucket List 3. napirendi pont: Ebéd egy űrhajós

én 10 éves fiam és én aláírt az órák a Ron Jon Surf School. Ismét az igazság az, egyikünknek sem volt sok szerencsém állva, nemhogy lógó 10 azokon Férfiak Canada Goose Freestyle Mellény Barna Olcsón longboards. De volt egy édes anya fia tapasztalat ellenére. És mi mind a határokon, hogy egyszeri a Bucket List.

A központ legújabb attrakciója az Atlantis űrsikló, amely azt ígéri, hogy a látogatók az orrát, hogy orrát Atlantisz csak űrhajósok már láttuk, hogy a hasznos teher öbölben ajtók nyitva, mintha lebegő térben. Elindította a múlt júniusban, az új kiállítás is oktatási érintőképernyő tapasztalatok és hi-tech szimulátor. A látogatók végezzen egy virtuális tér séta, hozzon létre egy hangrobbanás és csúszik lefelé az ismételt belépési dia megtapasztalni az érzést lebegő térben.

könyvemben, átkelés öt tételeket le a család változatos Bucket List egyetlen floridai nyaralás is tekinthető sikeres kaland.

Orlando nem éppen egy sivatagban. Vannak tavak, tavak, folyók és medencék minden pár méterre ebben közepén az állam oázis. De anélkül, hogy az óceán, tengerpartok vagy mennydörgő surf erre anya ez nem egy teljes Florida nyaralás. Szerencsémre Orlando kevesebb, mint egy óra távolságra Cocoa Beach ült a szélén az Atlanti mentén az úgynevezett Space Coast.

A közeli Universal Studios én vezették be, hogy a hihetetlen koncepció a VIP Tour. Eureka! Által vezetett VIP útmutató, azt tapasztaltuk, nulla várakozási cipzár, hogy az első a sorban. Drága? De ez a sokaság borzadásul anya, volt olyan közel, mint az egyik kap vidámpark ég. Vigyázat: VIP kényezteti Önt a jövőbeni látogatások.

Bucket List 4. számú: Brevard Zoo

A tavalyi március szakítani a család négy tudott csinálni, hogy csak egy hét hosszú utat Orlando és a közeli Space Coast: Állatkertek és vidámparki a gyerekeknek. Strandok értem, az anyával. És a feleségem? Késő este kajak és ebéd egy űrhajós.

kezdtük öt egy álom nyaralás Floridában egy tágas szálloda úgynevezett Swan Dolphin. Része Walt Disney World, ez egy vízi taxi Epcot és Hollywood Studios, és egy könnyű busz transzfer a Magic Kingdom. A két éjszakai tartózkodás volt az ideális alkímia Disney parkok, késő este medence úszik és közelsége outlet bevásárló Orlando. Mindenki boldog volt, még én is, a jegyezni nem rajongója szórakoztató parkok.

lányunk lenyűgözte állatokat, így a családi vakáció tartalmaznia kell találkozás egzotikus lények. Találtunk sok a Brevard Állatkert, otthona több mint 450 állatok a Florida Afrikától Ausztráliáig Ázsiába.

Bucket List 5. napirendi pont: Éjszakai kajak

mellett döntöttünk egy éjszakai biolumineszcens Tour. Útmutatók Egy nap kirándulás kajak túrák vezetni ezeket sötétedés után evezés kalandok csak a csillagok és a hold fényében. Nem tartott sokáig, mielőtt belépett Mosquito Lagoon, ahol egy teljesen más fényjáték üdvözölt minket. A suhogását a lapátok okozott apró víz alatti gömbök (pér) kigyullad. Ismét EUREKA! Apa átment a másik valóban tanulságos élmény le a listáról. Ez volt a tökéletes befejezése a széttartó Florida Bucket List vakáció.

található Melbourne, mintegy 33 km-re a belföldi Cocoa Beach, a kompakt állatkert tökéletesen méretű kisgyermekek számára. A teknősök, tevék, maki, vidra, krokodilok és félék csak néhány a vicces arcok találkoztunk.

Ez a kiállítás még nem volt nyitva a látogatásunk során, de megcsináltuk lehetősége van arra, hogy tegyen valamit majdnem olyan izgalmas: Dine egy űrhajós. Az ebéd egy űrhajós Program hozza pártolói könyök könyök a férfiak és nők, akik utaztak az űrben. Során ebéd, megtudtuk, mi űrhajósok esznek és hogyan esznek szegecselés cucc az egész család, különösen a hét éves lánya.

Merritt Island National Wildlife Reserve közelében Cape Canaveral egy 57.000 hektáros menedéket lamantin, teknősök, madarak, halak és izzó pér és környékén lakó indiai folyó. Férjem rokonságot kajak azt jelentette, hogy meg kellett tapasztalnia a menedékébe.

Mi teszi a tökéletes családi célt?

Elérte a part hihetetlenül egyszerű. voltunk cirkáló Cocoa Beach hihetetlen! Az első utcatábla, amit észrevettem, hogy a nosztalgia indukáló I Dream of Jeannie Lane, ami egyenesen vezetett a széles fehér szél söpört tengerparton. A TV műsor kitalált karakter élt Cocoa Beach (de a forgatás végezték California), és mint egy gyerek, már vágja a fogak I Dream of Jeannie ismétléseket, így egy másik elem át le ezt a 40 valami Bucket List.

Található egy 20 perces autóútra a Cocoa Beach, és 45 percre Orlando, a központ történetét meséli a U. S. űrprogram végtelen részletességgel. Között kiemeli az Apollo / Saturn V Center, amelynek tényleges Saturn V holdrakéta, az új Angry Birds Space találkozás, a Shuttle Launch Experience és 3D IMAX tér filmeket.

Mikor volt apa viszont, hogy megszüntesse elemeket a bakancslista terveztünk egy kirándulást, amely nem csak, hogy: A látogatás a Kennedy Space Center.

Bucket List 2. napirendi pont: Strandok

Gyorsan vetkőzött a fürdőruhák és zuhant hanyatt-homlok a surf. Várj, azt jobb, ha elmondom az igazságot: húztuk búvárruha át a fürdőruhás az Atlanti március nem elég meleg a bikini. Aztán játszott a hullámok órákig. Az ikonikus Ron Jon Surf Shop mentén Cocoa Beach egy hatalmas raktár a bolt minden szörfös srác tétel lehet képzelni.

Ron Jon is fut egy élénk színű, jól felszerelt készlet öröklakás nevezett Ron Jon Cape Caribe Resort közeli Cape Canaveral. Megnéztük ott jobbra, mielőtt a szörfoktatás.